20120228

Runaway train


Hej alla mina bloggläsare, nu slopar jag engelskan och skriver 
på modersmålet istället. Har haft så mycket på schemat i slutet att 
bloggandet känts som ett jobbigt skavsår. Det brukar egentligen vara 
mitt bästa sätt att rensa tankarna, så nu vill jag verkligen 
komma på banan igen.

I dag har jag varit på en föreläsning. Första dagen i 
skolbänken för i år, ny klass och lite nervöst. Ni vet, man vill 
känna sig fräsch (i alla fall så gott det går efter ett sömnlöst år) 
och se så där lagom avslappnad och trygg ut. 

Men jag råkade så klart slå (typ sönder) svanskotan för någon 
dag sedan. Så mest troligt tänkte min nya klass att jag eventuellt 
var sjukt kissnödig eller möjligtvis hade koncentrations-
svårigheter, så som jag skruvade på mig i princip 
hela föreläsningen. Bra jobbat!

Jag har träffat Evin i dag också, vi gick igenom den grafiska 
profilen för klädmärket. På torsdag ska jag och Nancy åka till Borås 
över dagen för att hänga på Nordic Fabric Fair. Det kommer bli apbra! 
Dessutom har vi åtta timmars effektiv arbetstid eftersom vi ska 
sitta på tåget, tur-och-retur. Heja!

Adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar