20120313


Jag var ute gick med vagnen, pluggade, nattade, lagade mat, 
städade, tvättade, bloggade och pussades. Jobbade med företaget, 
pluggade lite till, tecknade en barnbok och pussades ännu mer. Sen var
det kalas och möten och vänner och inga pengar och föreläsningar och 
seminarier och ringa CSN och BVC och försäkringskassan och mera 
möten och många, mest roliga, måsten men jag hängde liksom 
aldrig med på att det kunde bli lite mycket. 

Nu har det blivit det, så jag försöker stressa ner och bara göra 
det nödvändigaste. Att blogga är som så mycket annat någonting jag 
gör för att det är kul. Det får bara inte bli för många saker på 
den listan har jag upptäckt.

Så kom ihåg att ta några djupa andetag ni också och att
det faktiskt Är okej att skjuta på saker till morgondagen, i alla
fall de som inte är så väldigt akuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar