20120307

Festival

20 hanger wardrobe av Alice Rosignoli, inspiration via It's a house

Vårt största problem hemma är att vi inte får plats med alla kläder 
i våra två garderober. Om vi ändå haft lite väggyta att spela på hade 
jag troligen kopierat denna klädhängare med hjälp av några udda 
trägalgar. Så fiffig!

I dag har jag haft första seminariet på skolan, det gick galant.
Jag trodde det skulle bli svårt att få allting som är på gång i mitt liv
att gå ihop men sedan skolstarten har det känts riktigt riktigt bra.

A kommer alltid vara min största prio, det är så självklart 
att hon går före allt annat och jag vill inte missa ett endaste litet steg 
i hennes utveckling. Men det känns så lyxigt att jag har möjlighet att 
studera och samtidigt starta mitt första företag och liksom ta vara 
på allt det gottigaste i livet på en och samma gång. 

Värre blir det sen när både jag och F jobbar heltid och inte 
alls har det såhär flexibelt. Så det enda som fattas just nu är närheten 
till mina föräldrar, syster, nära släkt och Ume-vänner. Mina hjältar.

Laters'

1 kommentar:

  1. Sara8.3.12

    Hej! Jag undrar vad du använder för ansiktskrämer och smink, typ puder och såndant. Du har så fin hy och är så fint sminkad så därför jag undrar. Kanske du kan skriva ett inlägg om det?

    SvaraRadera