20121216

Life on mars

Sån´t som jag vill ha bums, men klarar mig så himla bra utan:
Jacka - Lindex, YSL t-shirt, en sjal med stjärnor på, Dermalogica "skin smoothing cream",
mjuka och sömlösa underkläder, mysiga tröjor!
 Finns massor på Hunkydory och Zara bland
annat, renhornsarmbandet från Creative Lounge, Klockan är Marc Jacobs, De bruna skorna
från Kavat och stövlarna är Hunter. en jätte tunn guldring, en weekendbag liknande denna
från Åhléns. Tofflor från Pia Wallén eller typ som de på bilden från Indiska.

Jag blir en riktig shopaholic när jag är gravid men som 
tur är har jag ju inte råd att shoppa någonting alls, speciellt 
inte nu när det närmar sig jul och pengarna bara försvinner på 
något mystiskt vis.

Det är i alla fall himla roligt att handla julklappar till 
alla nära, åtminstone när man, som jag har i år, gjort upp en plan 
och tänkt till lite. Köpt få saker men med lite mer tanke bakom än 
vad det brukar bli i all julstress. Att få ljusa (klapp)idéer bland 
alla andra stressade människor som yrar runt på stan har jag 
gett upp hoppet om för länge sedan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar