20120417

From the morning

Körsbärstomater som A ska få plocka och äta i sommar.

Nu är jag tillbaka efter en riktigt tung månad. Jag har 
varit väldigt sjuk och åkt fram och tillbaka mellan sjukhus och 
vårdcentraler för att försöka finna svaret på vad som gjort 
mig så himla pissdålig.

Jag behöver kanske inte dra alla symptom här men jag 
trodde i princip att jag skulle dö innan någon skulle lista ut 
vad tusan det var för fel på mig men det togs på allvar (efter en 
hel del telefonsamtal och besök) så jag fick göra mängder 
med undersökningar och de bokstavligen talat 
tömde mig på blod.

Jag har fortfarande inte fått svar på vad som är fel men 
jag mår lite bättre nu efter att helt slutat med gluten och 
laktos m.m. Min kropp var helt nedbruten och jag hade 
konstant sprängande huvudvärk i nästan tre veckor.

Just nu är jag så oerhört glad och tacksam för att jag 
börjar må bättre. Jag har nog inte insett förrän nu hur lyckligt 
lottad jag är som aldrig tidigare varit riktigt sjuk eller haft 
kronisk värk. Mitt liv, min familj och mina vänner är 
det bästa jag någonsin kunnat önska. 

Leva livet!

2 kommentarer:

  1. Undrade just vart du tagit vägen :) Hoppas det fortsätter bli bättre!

    SvaraRadera
  2. Fy, det var riktigt tråkigt att höra att du varit så dålig. Skönt att du är på bättringsvägen nu i alla fall och hoppas att ni får något svar på vad som var galet.

    Lycka till med odlingarna!

    Kram Maria

    SvaraRadera