20130106

All I see is you


Nu är vi äntligen fyra i familjen. Vi fick en liten
dotter till på nyårsdagen fem minuter i ett. Ett lika stort
mirakel som när vi fick A för snart två år sedan.

Min familj är mitt allt, livet är så bräckligt och 
minuterna efter en förlossning är något av det mäktigaste 
och verkligaste som går att uppleva. TÄNK att hon är så 
perfekt, våran lilla skatt. Tänk att det kunde gå så 
bra igen!

Jag vet inte vem jag ska tacka men det känns som 
om jag vill tacka någon för att jag får vara mamma åt två 
underbara gullungar och för att allting gått så bra. 

Njut av dagen kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Anonym6.1.13

    Stort Grattis och mina varma lyckoönskningar!
    NH

    SvaraRadera
  2. Så underbart söt lillasyster är! STORT grattis till er alla. Kram

    SvaraRadera